• Livrare rapidă
  • Gama larga
  • Pachet discret

Adresă de retur

Vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail următoare, hey@nordictest.se. Avem nevoie de următoarele informații:
Numărul comenzii (disponibil în confirmarea comenzii dvs., pe documentul de însoțire sau pe factură)
Numele și datele de contact ale dvs.
Cantitatea și denumirea produselor pe care doriți să le returnați
Nordictest.se vă va confirma prin e-mail că returnarea este permisă și că termenul de retragere nu a expirat înainte de a returna produsele. Recomandăm ca returnarea să se facă cu urmărirea trimiterii; prin serviciul Posten varubrev sau Posten Företagspaket. Clientul suportă costurile de returnare conform tabelului de tarife al serviciului Posten și este responsabil pentru produs până când acesta ne-a fost livrat.

Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite o etichetă de retur, împreună cu instrucțiuni privind modul și locul în care trebuie să trimiteți coletul. Produsele returnate fără a solicita mai întâi o etichetă de retur nu vor fi acceptate.
Puteți oricând să ne contactați pentru orice întrebări legate de returnare la adresa de e-mail hey@nordictest.se.

Deteriorări și probleme

Vă rugăm să verificați comanda dvs. la primire și să ne contactați imediat dacă produsul este defect, deteriorat sau dacă ați primit un produs greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.

Excepții/produse non-retur

Anumite tipuri de produse nu pot fi returnate, cum ar fi produsele fragile (cum ar fi alimentele, florile sau plantele), produsele personalizate (cum ar fi comenzi speciale sau articole personale) și produsele de îngrijire personală (cum ar fi produsele de frumusețe). Nu acceptăm returnări pentru materiale periculoase, lichide inflamabile sau gaze. Vă rugăm să ne contactați dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la produsul dvs. specific.

Din păcate, nu putem accepta returnări pentru articole reduse sau carduri cadou.

Schimburi

Cel mai rapid mod de a vă asigura că obțineți ceea ce doriți este să returnați produsul pe care îl aveți și, odată ce returnarea a fost acceptată, să faceți o achiziție separată pentru noul produs.
Uniunea Europeană - Perioadă de retragere de 14 zile
Cu toate acestea, dacă produsul este expediat către Uniunea Europeană, aveți dreptul să anulați sau să returnați comanda în termen de 14 zile, fără niciun motiv și fără nicio justificare. Așa cum s-a menționat mai sus, produsul dvs. trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nefolosit sau uzat, cu etichetele și în ambalajul original. Aveți nevoie și de factura sau documentul de achiziție.

Restituiri

Vă vom informa când vom primi și inspecta returnarea dvs. și vă vom anunța dacă restituirea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobată, veți primi automat restituirea pe metoda dvs. originală de plată în termen de 10 zile lucrătoare. Rețineți că poate dura puțin timp pentru ca banca sau compania dvs. de carduri să proceseze și să înregistreze restituirea.

Exonerare de răspundere

În niciun caz nu vom fi sau va fi oricare altă parte implicată în crearea, producerea sau utilizarea acestui site web (https://nordictest.se) responsabil pentru daune directe sau indirecte rezultate din (I) informațiile despre Nordictest (În continuare - Site), (II) produsele vândute sau (III) alte probleme legate de serviciu. Prin urmare, această secțiune se aplică tuturor produselor, conținutului și serviciilor disponibile pe site.