• Livrare rapidă
  • Gama larga
  • Pachet discret

Termeni de achiziție și livrare

La Nordictest.se puteți cumpăra produse atent selectate de la diverși furnizori. Oferim o gamă atent selecționată de teste rapide cele mai accesibile.

Aceste condiții de achiziție și livrare se aplică tuturor achizițiilor și comenzilor efectuate pe www.nordictest.se de către clienții rezidenți în Suedia. În cazurile în care clientul are reședința într-un alt stat membru din UE, altul decât Suedia, condițiile sunt aplicabile în acele părți în care nu se abat de la legislația privind consumatorii din țara clientului. Noi, cei de la Nordictest.se, respectăm legislația privind consumatorii din țara clientului, unde este prescrisă de normele UE.
În calitate de client al Nordictest.se, aveți dreptul de a solicita informații despre datele dumneavoastră personale. De asemenea, aveți dreptul de a solicita ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie modificate sau șterse.
Dacă aveți întrebări, contactați-ne la hey@nordictest.se. Vă vom contacta cât mai curând posibil și ne propunem să vă răspundem în termen de 48 de ore în zilele lucrătoare.

Cumpărați

Un contract de cumpărare este încheiat atunci când alegeți să trimiteți o comandă la finalizarea comenzii. Confirmarea comenzii este apoi generată automat de baza noastră de date fără revizuire manuală. Dacă apare o posibilă eroare în comandă, vă vom contacta pentru a trata problema în continuare, acest lucru se poate aplica dacă, în cazul unei rezervări, primiți un timp de livrare diferit sau alte evenimente neprevăzute.

Prețuri

Toate produsele pe care le vindem pot fi folosite în Suedia. Costul total, inclusiv costul de transport și orice alte taxe și TVA, este inclus în prețul total pe care îl vedeți la finalizare. Ofertele și codurile de reducere/cardurile cadou sunt specificate clar la finalizare. Orice stare de stoc este întotdeauna afișată pe pagina produsului/articolului și ne rezervăm dreptul de a epuiza. Ajustările de preț pot avea loc, de asemenea, în orice moment, fără notificare.
Condițiile de plată sunt indicate în coșul de cumpărături în funcție de metoda de plată selectată.
Conditiile de livrare sunt indicate in cosul de cumparaturi in functie de metoda de livrare selectata.

Comandă din Suedia

Poate fi comandat doar în magazinul nostru web de la www.nordictest.se. Din păcate, nu putem accepta comenzi prin telefon, e-mail sau fax.  Deși ne adresăm clienților suedezi, este posibil ca clienții din Norvegia, Danemarca și Finlanda să comande anumite bunuri de la noi.

Vânzare către minori

Nordictest.se încheie un acord doar cu un adult (de la 18 ani și peste), alternativ cu un minor, cu permisiunea și aprobarea unui tutore. Posibilele excepții sunt în conformitate cu Codul parental.

Carduri cadou și coduri de reducere

Dacă aveți un cod de card cadou sau un cod de reducere, introduceți-l la finalizarea comenzii. Codul cardului cadou este introdus exact așa cum l-ați primit, cu majuscule dacă aveți litere în el și este valabil 1 an. În unele cazuri, codurile de reducere nu pot fi combinate între ele sau cu campaniile curente. Numai un singur card cadou/cod de reducere poate fi introdus la finalizarea comenzii.

DREPTUL DE ANULARE - RETURNARE

Returul comenzii - Dreptul de retragere

În calitate de client, aveți întotdeauna dreptul de a despacheta mărfurile și de a verifica eventuala funcție și finisajul produsului. Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dvs., puteți, desigur, să anulați și să ne returnați produsele în termen de 30 de zile de la primirea coletului. În cazul unei livrări parțiale, aceasta se aplică la 14 zile după ce ați primit ultimul articol din comanda plasată. Dreptul de retragere nu se aplică dacă ruperi sigiliul testului tău. Produsul și ambalajul trebuie să fie complete și în stare de vânzare. Articolul pe care alegeți să îl returnați trebuie să fie ambalat în ambalajul însoțitor și ambalajul original. Rețineți că ambalajul original nu trebuie folosit ca cutie exterioară, deoarece produsul poate fi deteriorat. Așa că ar trebui să împachetați corect articolul cu ambalaj, astfel încât să nu riscați o deducere a deprecierii.

Dacă articolul este deteriorat sau pierdut din cauza neglijenței dvs., pierdeți dreptul de a anula.
Când doriți să vă exercitați dreptul de retragere, împachetați articolul și trimiteți-l înapoi la noi prin pachetul companiei. Dumneavoastră, în calitate de cumpărător, sunteți responsabil pentru transportul de retur.

Răspunderea de transport

Responsabilitatea transportului înseamnă că suntem responsabili pentru expedierea care vă ajunge intactă de la noi. În cazul unei retururi, sunteți responsabil pentru mărfurile și expedierea de la dumneavoastră către noi. Prin urmare, ar trebui să salvați toate numerele de expediere de la expeditor, astfel încât să puteți dovedi că ați predat articolul expeditorului dacă este deteriorat sau pierdut. Prin urmare, vă rugăm să ambalați mărfurile cu mare atenție, astfel încât să nu fie deteriorate în timpul călătoriei și să utilizați o opțiune prin care puteți urmări expedierea.

Deducerea deprecierii.

Ne rezervăm dreptul de a face o deducere a deprecierii dacă articolul este returnat dacă starea articolului s-a schimbat în așa măsură încât nu mai poate fi vândut unui alt client fără a face o deducere din prețul de vânzare.

Rambursare

Rambursarea are loc în termen de 14 zile după ce am primit notificarea că v-ați exercitat dreptul de retragere. Cu toate acestea, ne rezervăm dreptul de a aștepta dovada că returul ne-a fost trimis sau, alternativ, atunci când am primit returul. Apoi are loc o plată care poate dura 5-7 zile bancare. Rambursarea se face și cu aceeași metodă de plată care a fost utilizată inițial.

PLângere

Dreptul la reclamație

Pentru a plânge expeditorului cu privire la deteriorarea transportului, trebuie să primim un raport de deteriorare în cel mult 14 zile de la primirea articolului. Nordictest.se aplică dreptul de reclamație al Consumer Purchase Act, ceea ce înseamnă că aveți trei ani dreptul de a vă plânge după ce ați primit articolul. Aceasta presupune că toate instrucțiunile de îngrijire sunt respectate și că se respectă îngrijirea normală. În cazul unei reclamații, contactați serviciul nostru pentru clienți la hey@nordictest.se cu o descriere și, dacă este cazul, poze cu daune. Vom contacta la rândul nostru furnizorul care are responsabilitatea principală cu privire la reclamația dvs., apoi vă vom trimite prin e-mail un bon de retur pe care îl atașați la ambalajul de transport. Reclamația va fi analizată și aprobată de furnizor. Când reclamația este aprobată, vă vom înlocui cu un articol nou.

Contact în caz de reclamație:

Socialfish AB
Organ.nr: 556986-4068
Skogstorpsvägen 8
832 96, Frösön

MODUL DE PLATĂ

Puteți alege următoarele opțiuni de plată;

  • Swish
  • Stripe

LIVRĂRI

Articole în stoc:

Timpul normal de livrare este de 1-4 zile lucrătoare după ce primim comanda. Acest lucru se aplică cu Postnord. Acest lucru se aplică mărfurilor care sunt în stoc pentru livrare imediată. In cazuri exceptionale, se intampla ca transportatorul nostru sa nu livreze colet zilnic anumitor agenti de colet, caz in care timpul de livrare poate fi usor prelungit. Acest lucru se aplică în principal agenților de colete din zonele mai puțin populate.

Comandați articole:

1-3 săptămâni în funcție de produsele comandate. În 24 de ore de la plasarea comenzii, veți primi un mesaj cu timpul de livrare planificat. Dacă există abateri, vă vom contacta prin e-mail de îndată ce vom afla acest lucru.

Metoda de livrare

Livrarea mărfurilor comandate are loc cu Postnord.

Comanda nelansată

Dacă nu vă răscumpărați coletul de la punctul de livrare, coletul ne va fi returnat automat după aproximativ 14 zile și veți fi taxat pentru costul de transport pentru retur de până la 499 SEK. Acest lucru se aplică agenților Postnord.

Pentru mărfurile mai grele sau voluminoase, se adaugă și un cost conform tabelului de expediere curent. Dacă ați ales factura ca opțiune de plată, este important să contactați Klarna pentru a evita posibile taxe de reamintire și dobândă de întârziere. Înlocuirea pachetelor nerevendicate se trimite printr-o nouă factură prin Klarna.

Întârziere de livrare

La noi, aveți dreptul să vă anulați achiziția fără costuri suplimentare în cazul unei întârzieri față de termenul de livrare promis. Dacă aflăm întârzieri de livrare a comenzii dumneavoastră, vă vom contacta imediat prin e-mail sau telefon

Politica de confidențialitate

Nordictest.se se străduiește întotdeauna să vă protejeze și să vă protejeze integritatea personală.
Prin înregistrarea și/sau comanda dvs., sunteți de acord ca Nordictest.se să stocheze și să utilizeze informații despre achizițiile dvs. și informațiile de contact pe care le furnizați. Datele sunt stocate și utilizate astfel încât să ne putem îndeplini angajamentele față de dvs. și să vă satisfacem mai bine nevoile de client și să vă oferim cele mai bune servicii. Aceasta înseamnă că informațiile despre dvs. sunt transmise și partenerului nostru de facturare Klarna și partenerului de logistică actual. De asemenea, datele sunt stocate și utilizate în scopuri de informare și marketing. Aceasta înseamnă că Nordictest.se, cu excepția cazului în care vă opuneți în scris, va folosi datele dumneavoastră personale pentru a vă contacta prin e-mail cu buletine informative, marketing direct sau studii de piață. Desigur, aveți posibilitatea de a ne notifica în scris în orice moment că vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing la hey@nordictest.se și vă vom ajuta în continuare.
Tranzacțiile de plată, plățile directe cu cardul și plățile facturilor sunt gestionate de partenerul nostru de plăți Klarna pentru a garanta o plată rapidă și sigură.

Disputa

Reclamațiile sau comentariile trebuie trimise la serviciul clienți Nordictest.se prin e-mail; hei@nordictest.se.
Dacă nu sunteți mulțumit de gestionarea de către noi a cazului dvs., sunteți binevenit să contactați consilierul local pentru consumatori sau Allmänna Reklamationsnämnden (ARN). Urmăm întotdeauna recomandările ARN.

FORTA MAJORA

Nordictest.se este scutit de penalizare pentru neîndeplinirea anumitor obligații conform prezentului acord. Dacă omisiunea se bazează pe o circumstanță atenuantă, așa cum este descrisă mai jos, iar circumstanța împiedică, complică sau întârzie performanța.
Circumstanțele de exceptare includ acțiuni sau omisiuni ale autorităților, legislație nouă sau modificată, conflict pe piața muncii, blocaj, incendiu, inundație, sabotaj sau accident major. Forța majoră include deciziile autorității care afectează negativ piața și produsele, de exemplu deciziile privind textele de avertizare, interdicțiile de vânzare etc. sau un declin anormal al pieței.